Keserű szájízzel ébredtem ma. Egyrész sikerült bejutnom újra a parlamentbe, ami azért egy olyan katasztrófaközeli kormányzás után amit én produkáltam elég nagy teljesítmény, lássuk be. Igaz a bejutáshoz kellett ez lúzer Attila, meg az a szerncsétlen Gordon is. De én megérdemeltem. Mi az, hogy. Nagyon is!
De azt, hogy Orbán fasiszta rezsimje újra négy évig rombolja az országot, meg a pénztácámat, azt már nehezen emésztem meg. Mint Klára asszony rántottáját ma reggel. Nem igaz, azt is már 20 éve el kell viselnem, de nem mondhatom meg neki, mert az anyóstól meg a szoci kapcsolataitól van minden vagyonom, meg a zsidóktól elrabolt villa is. Hüje lennék egy  ehetetlen rántotta miatt mindezt feladni. Inkább nyelem a békát. Azaz a rántottát. Az öregecskedő feleségek lecserélést meghagyom másnak, én azt már kihasználtam párszor.

Nem baj, új nap, új kihívások. Feltürjük az ingujjunkat és megbuktatjuk ezt a fasiszta-hortysta-feudális-antidemokratikus rezsimet. Mert kell a rezsinövelés a népnek. Mi az, hogy nem biztosítanak elég hasznot a szolgáltatóknak? Ingyenebéd, mi? Majd én megmutatom nekik. Csak kerüljek újra a kormány élére. Ez a szellemileg behatárolt banda meg aki most körülvesz, majd hozzásegít. Ilyen barmokkal vagyok körülvéve. Ezért kaptunk csak 25%-ot, nem a választási rendeszr miatt. Azok a törvények mindenkire ugynaúgy vontakoztak, egyedül a választókon múlt kire szavaznak. De ezt ne mondjátok el senkinek, jól hangzik ha diktatúrázunk egy kicsit és mindent másra kenünk. Nem kell nekünk a megújulás. Szembenézés? Lárifári. Akinek meg nem tetszik elmehet Szlovákiába. Tessék. Itt lehet hagyni minket! Majd azt mondjuk elmenekültek Orbán fasisztoid diktatúrája elől.

Aki nagy formátumú politikus az tudja, hogy ekkora maflás után, mint amit mi kaptunk tegnap, reményt kell nyújtani a saját tábornak. Mert most nagyon el vannak kenődve. Jobban mint én. Megértem őket. Ezért már tegnap megadtam a következő programpontot: megbuktatni az Orbánt. Az nem lehet, hogy válságban is jobb gazdasági eredményeket ér el mint én az európai fellendülés idején. Csak tudnám, hogy csinálja. Na jó. Akkor is mennie kell. Mert nem ez a lényeg, hanem, hogy szabadság és demokrácia legyen. És az csak akkor van ha én kormányzok. Akkor is ha hazudok reggel, délben meg este.

Most egyenlőre ki kell egyeznem ezekkel a barmokkal, a kecskés Attilával meg a libás Gordonnal. Valahogy el kell osztani azt a pár széket amit nagy nehezen összekapartunk. Böszem szavazók. Miért nem tudtak többen szavazni ránk? Pedig majdnem kifejtettük az igazság minden részletét. Na jó, a lenyúlt pénzekről nem mindent, ott csak a bénáskodó Simon bukott le, de hát az aprópénz a többihez képest. Kis malőr. Most azt mondom húzzunk bele, mert száz lépés és itt az EU választás, és én nem akarok itt is ezekkel együtt kampányolni. Mi egyedül is ki tudunk valakit küldeni. Csak ne az Ágit, elég ha itthon éget minket.

Ferenc voltam. Nem a pápa, hanem a pápai Ferenc.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbkonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr695976054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása