Ismerőseim előtt mindig azzal szoktam védekezni, ha szóba hozom, hogy az ATV-t néztem, hogy éppen mazohista hangulatomban voltam, és átkapcsoltam oda. De csak pár percre, hehe. Na jó, tegnap kicsit hosszabb időre, mert mindig el tudok csodálkozni baloldali "értelmiségiek" letisztult hideg éleslátásán, elfogulatlanságán. Megint csak haha. Tegnap este elkaptam Havas Henriket amint épp Rétvári Bencének osztja az észt a magas lóról, hogy hát amit a Fidesz csinál az lehet, hogy törvényes, de nem ízléses. Mi van? Noooormááális? Kérdezhetnénk egy klasszikust idézve. Rétvári elég nyugodtan ült ott, én helyében nagyon kiosztottam volna Henrik bácsit.

Aztán jött a baloldal nagyasszonya, Heller Ági néni. Na ők legalább Henrik bácsival ketten szép egyetértésben elhadarták a szokásos balos sablonos szöveget a Fideszről. Volt ott minden, amiket nem is érdemes hánytorgatni. Tudjátok a szokásos lemez, amit bármelyik európai balos, akinek ON-ra állítják a hátán a kapcsolót automatikusan elkezdi papagáj módjára mondani: antiszemitizmus, gyűlöletkeltés, demokrácia vége, törvénytelenség stb. Van egy sejtésem, hogy Heller reggelente amikor felkel az ágyból, és bebújik a sarló-kalapácsos papucsába, de még mielőtt meginná a jóféle pálesszal feltúrbózott kakaóját, ezeket a szövegeket gyakorolja. Jól is megy neki. 50 éve formában van.

De a lényeg: Havas Henriknek volt egy beszólása a nagyívű antiszemitázás közben. Mégpedig az, hogy Horn Gyula szivárogtatta ki Medgyessy Péter D-209-es múltját, mivelhogy nem bírta elviselni, hogy nem ő lett újra a miniszterelnök. Hát erre Horn Gyula már nem tud reagálni, de amilyen hagyománya van az egymás furkálásának a baloldalon, akár még igaz is lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbkonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1005788951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása