Nemrég regisztráltam a HunDub nevezetű új közösségi oldalra, ahova írtam is pár cikket mindenféle témában. Semmi különös nem volt a témák között, legalábbis ezt hittem. tegnap ugyanis eltűnt egy irományom.

-------------------------------------------------------

Eltűnt egy irományom a HunDub-ról, amelyben arról írtam, hogy Jeszenszky Zsolt a Pesti TV Politikai Hobbista című műsorában figyelmeztet a HunDub veszélyeire. Nem tudjuk kinek a tulajdona, ki finanszírozza, kinek az érdekkörébe tartozik, lehetséges, hogy adathalászatra használják csak, és a jobboldali közösség izolálása az egésznek a célja.

Mindenesetre a megírt cikkemet igen rövid idő alatt törölték. Gondolván technikai probléma történt, újra megírtam. Ugyanaz. Ma megint megírtam, immáron harmadszor is, néhány óra és hűlt helye az egésznek de most már screenshot-okat is csináltam. A középső képen még ott van a hírfolyamban. Harmadszorra már nem is engedte egyszerűen megjelentetni a cikket, hanem egy más témát publikáltam, amit aztán átírtam. A cikkem a Fidesz-es és a Trump-os cikk között volt eredetileg, és természetesen eltűnt a saját profilomból is.

Ennyit a "cenzúramentességről".

hundub_bejegyzes_hirfolyam.jpg

hundub_bejegyzes_hirfolyam_torolve.jpg

hundub_bejegyzes_hirfolyam_trumpcikk.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jobbkonyok.blog.hu/api/trackback/id/tr6516387154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása